Целева група:
Управители на аптеки, Търговски екипи - аптеки
Брой участници:
Групи до 25
Продължителност:
1 ден обучение
Описание:
1. Подгряваща кампания – имейл кампания с материали и тестове в рамките на 10 дни преди обучението.
2. Специализиран тренинг за Изключително фармацевтично обслужване със силен фокус върху практическите упражнения и даване на индивидуални напътствия от водещия.
"Ако не се грижим за нашите клиенти, за тях ще се погрижи някой друг…"
Очаквани резултати от обучението:
3. Дистанционна подкрепа и Психологически котви – имейл серия към участниците напомнящи наученото в залата и стимулираща прилагането му на работното място.
Предходен опит по темата:
Клиенти: „Пфайзер“, „Байер“, „Актавис“, „Мобилтел“, „УниКредит Булбанк“, „Кока Кола“, „Теленор“, „Гедон рихтер“, „АБВИ“, “Сервие”, Софарма Трейдинг”, “, “Ведра”, “Фьоникс Фарма”, Аптеки Фармастор, Аптеки Гален, Аптеки 36,6, Аптеки Ремедиум, Аптеки Рени, Аптеки Медея, Аптеки Нове и др.
Водещи консултанти:
Ивайло Кунев е бизнес консултант в PharmIQ където е експерт в сферата на продажбите и управлението на аптечен бизнес. Бил е търговски директор в няколко водещи български компании. Като консултант в сферата на мениджмънта, продажбите и комуникацията с клиенти притежава над 20 годишен опит.